چگونه از هک شدن دوربین مداربسته جلوگیری کنیم

هکرها با سو استفاده از خلل و نقص در سیستم می توانند به سیستم عامل دوربین مداربسته نفوذ کرده و آن را هک کنند به این ترتیب تمامی اطلاعات و داده را بر سرقت ببرند .

نرم افزار هک با پیدا کردن آدرس IP شما و از طریق چک کردن چند پسوورد در دستگاه در صورت ساده بودن پسوورد شما امکان ورود به سیستم مداربسته شما را پیدا خواهد کرد. 

روش دیگر هک کردن سیستم مداربسته، ورود غیر مجاز به وبسایت ارائه دهنده به خدمات DDNS است. برخی وبسایت ها از طریق ارائه این خدمات امکان انتقال تصویر سیستم مداربسته را بدون IP Static برای شما فراهم می کنند. با ورود یا هک کردن این وبسایت امکان دسترسی به تصاویر دوربین های مداربسته تمامی دوربین هایی که از سرویس این سایت استفاده می کنند برای هکر به وجود خواهد آمد. 

روش آخر هک کردن سیستم مداربسته، ورود به نرم افزار دستگاه مرکزی DVR، NVR یا سرور دوربین هاست. در رابطه با برندهای معتبر دوربین های مداربسته احتمال هک شدن سیستم بسیار بسیار پایین است. از آنجایی که این دوربین ها برای پروژه ها بسیار حساس مورد استفاده قرار گرفته اند تمامی احتیاط های لازم در رابطه با طراحی نرم افزارهای این برندها صورت می گیرد. اما در رابطه با تجهیزات با برندهای نامعتبر امکان هک کردن سیستم گرچه کم است اما وجود دارد. 

چطور از هک کردن دوربین مداربسته جلوگیری کنیم؟

ایمن کردن سیستم مداربسته بسیار ساده است و با رعایت چند نکته پایین میتوانید از هک شدن سیستم مداربسته به صورت کامل جلوگیری کنید:

پس از نصب سیستم مداربسته حتما پسوورد آن را عوض کنید.

از پسووردهایی استفاده کنید که امکان حدس زدن آنها کمتر است.

سعی کنید از IP Static برای انتقال تصویر استفاده کنید و یا خدمات DDNS را از وبسایت های معتبر دریافت کنید.

حدالمکان دستگاه DVR یا NVR خود را از برندی معتبر انتخاب کنید.


سوله سازی مداربسته ,سیستم ,دوربین ,امکان ,استفاده ,وبسایت ,سیستم مداربسته ,دوربین مداربسته ,کردن سیستم ,static برای ,انتقال تصویر ,کردن سیستم مداربسته، ,دور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

محتاج عشق ˙·٠•●معجزه قرآن و ادعیه ●•٠·˙ Vantj857 Situs اپک بازرسی غیر مخرب ایران-بازرسی جوش-تجهیزات تست های ndt SiegeAshop قالی ایرانی پایگاه خبری بازرگان ایرانی راستین فروش تجهیزات بیورزونانس